Emel Müftüoğlu Röportajı


Attila Özdemiroğlu çıktı telefona. “Merhaba, ben Güneş gazetesi yarışması birincisiyim. Sizinle mutlaka görüşmemiz lazım,” dedim. “Tabii ki, ben size önümüzdeki haftaya randevu vereyim,” dedi. “Yok,” dedim. “Önümüzdeki hafta olmaz. Bugün görüştük görüştük, ben İzmir’e dönüyorum.”


Bir tane “Hasret” diye bir şarkımız geçti denetimden. Ve biz o şarkıyla yüzlerce programa katıldık. Her yerden çıkıp “bir yer olmalı bir yol olmalı” diye o şarkıyı söylüyorduk. Bir Erdal’ın kafası çıkıyor bir benim kafam çıkıyor, kuklalar gibi.


Bülent Özdemir’le çalışıyordum o zaman sahnede. Bülent bir gün geldi, “Bir şarkı var, ortalık yıkılıyor,” dedi. Beni bir kulübe götürdü, hakikaten herkes ayakta, masaların üzerinde “Karlar Düşer”i söylüyor.


Zorladım çok zorladım tabii. Hiçbir şey tesadüf değil, şansına olmuyor hiçbir şey. Ama hiçbir zaman da geri dönüp de “öyle olsaydı da böyle olur muydu” demiyordum açıkçası.


Emel’in dokuz yıl aradan sonra yayımlanan yeni albümü “Emel İle Yeniden”, eski şarkılarını yeni düzenlemelerle seslendirdiği bir ‘en iyileri’ projesi. Geçtiğimiz günlerde DMC etiketiyle piyasaya sürülen albüm, on şarkı ve bir farklı versiyondan oluşuyor. Bu vesileyle Emel’le bir araya geldik ve hem albümü, hem de onu bu albüme kadar getiren 30 yıllık kariyer hikâyesinin ilk yıllarını konuştuk.



Yavuz Hakan Tok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder